Chmatákov online


Fórum – CH2 novinky

Fórum » Poslední novinky » CH2 novinky

Gizmo
autor hry
SZ
Aktuální novinky z vývoje CH2:

25.11
Přidán lektvar neviditelnosti a systém skrytí/objevení. Koupit lze u nábojů.

V současnosti lze ujít skrytý 20 kroků, pak to přepíšu na závislost podle skrývání.

19.11.
Přidáno NPC na odkup dřeva.
Oprava chyby.

18.11.
Systém dělení zkušeností:

-pokud NPC zabíjí více lidí, zkušenosti by se měli rozdělit podle toho, kolik mu kdo ubral. Kdo nezpůsobí ani 20% dmg, nedostává nic.


28.10
-přidáno zobrazení tabulky skillů

25.10.

-přidáno kouzlo ochromení
-přidána hůl na ochromení

22.10.
-základní info o postavě (dvojitý levý klik - zatím bez seznamu skillů)
-systém střelných zbraní
-střelná zbraň a munice v prodeji u nového NPC
-skill přesnost
-efekt střelby
-maso z rybáka lze jíst pro zvýšení HP

19.10
- přidán systém teleportů
-vylepšen systém mapy (každé políčko nyní může mít prakticky neomezené vlastnosti)

17.10
- zaveden systém dropu předmětů z NPC. Zatím nastaveno u rybáka.
- orgán z rybáka jde použít a přidat tak manu.
- přepracován systém NPC (nyní mohou být načtena například z databáze).

16.10
Dynamické osvětlení. Kouzla, obrana apod. dynamicky osvětlují pozadí, což dodává hře (tedy alespoň podle mě) nový rozměr.

15.10.
-NPC útočí vedle hráče, už na něj nestoupají. Přidán efekt NPC útoku.
-možnost zvýšit manu vypitím láhve (v prodeji u Celestýna).
-regenerace života (5 hp / cca 2 min)
-úprava útoků NPC
-světelné efekty (shader) pro noc, viditelnost kolem hráče, možno měnit předměty atd.
-efektivnější přenos dat

14.10.
-mana se regeneruje (cca po minutě, 10 bodů).
-pro účely testu celestýn prodává magickou hůl (útočná). Přidán efekt útoku.

12.10
-systém kouzel zobecněn pro maximální nastavitelnost
-psaní aktivuje CTRL nebo Enter
-pokud je držen Shift, hráč se nehýbe (např. pro souboj)

11.10.
-přidán systém kouzel
-první útočné kouzlo funkční
-server umí počítat "line of sight" mezi objekty (čili přímou viditelnost)
-zprovozněna mana
-implementovány limity hp a many (při léčení atd)
-pravděpodobnost zásahu závislá na skillech

9.10-10.10
-implementován systém růstu skillů a závislosti získaných předmětů na skillech
-při útoku roste obratnost
-při útoku je hodnota obratnosti započítávána
-přidán náhodný kritický zásah.
-přidán systém konzumovatelných předmětů
-koupit lze lékárnu (Celestýn)
-upraven systém posílání HP o hráčích

8.10
-Rozšířen výběr skinů.
-Přidán efekt obrany.
-Změna barva písma u zpráv serveru.
-funkční počítadlo killů.
-přidáno zjišťování detailech o hráčích pravým klikem.
-lehce zvýšena rychlost pohybu (ačkoli díky posunu obrazovky vypadá pomalejší, než je).


6-7.10.
-výběr skinu
-oprava chyb
-klinutím na NPC jednou levým se pod ním ukáže jeho HP bar a zůstane
-zrušeno otáčení u hráčů
-při smrti zmizí inventář + hráč je černobílý
-oprava pár chyb na serveru
-klik na NPC/hráče neaktivuje chůzi

5.10.
-NPC monstra mohou útočit první, pokud kolem nich projdete blízko...


4.10.
-přidána kategorie NPC- Monstra, s odlišným chováním (zatím pronásleduje nejslabší z útočníků)
-přidána možnost různé rychlosti NPC (pro test ma Lojza střední, Celestýn pomalou a Rybák rychlou)
-útočení na NPC je vidět (krev atd)
-přidán kontrola času při útocích - nelze použít WPE atd
-upraveno několik chybek na serveru i v klientovi

Test nejspíše zítra, dnes dorazím pozdě

3.10
-NPC se rozhodují sami - při nákupu vám mohou dát slevu (pokud jste chudí), pokud je zraníte lehce, nemusí zavolat obranu atd.
-implementace systému damage dle typu zbraně
-opraveno pár drobných chyb
-akce bez tlačítek jsou nyní na double click (útok, rybaření)

2.10.2017
-útočit lze na každé NPC, tedy i prodavače. Nicméně, ti si zavolají obranu :)
-NPC mohou mluvit

1.10.2017
-obrana, bez omezení na počet útočníků. Na rozdíl od CH1.5 neztrácí oběť právo použít obranu, pokud se zkusí bránit
- dokončena implementace základní AI pro NPC: i prodavači budou chodit po mapě, můžou odejít a vracet ze svého stanoviště, teoreticky i pronásledovat atd.

- barvitelné skiny. Každý skin je možné mít v prakticky neomezené barevné variaci.
- posuvný inventář

Obrázek

Toto vlákno prosím jen k novinkám, žádné OT.



Naposledy upraveno: 25.11.2017 8.44

# 30.9.2017 18.13
 

Stránky: 1 2 3 4 512 13 14 15 16

kartinek
uživatel
Ve hře: kartin, poklop
SZ Mail ICQ Skype
Jo mi se zdálo, že už jsem to viděl
# 26.11.2017 0.21
PLS škodí zdraví!
Mister™
moderátor
Obrázek
Ve hře: _NiCe_
SZ ICQ

Gizmo:Mister: nic na mailu nevidim..




Odeslal jsem to znova tak snad ti to přišlo.

edit// Pokud by to opět nepřišlo tak zkusím z druhého emailu.
# 29.11.2017 22.19

Obrázek
Gizmo
autor hry
SZ
Na mailu stále nic..
# 30.11.2017 10.30
 
Mister™
moderátor
Obrázek
Ve hře: _NiCe_
SZ ICQ

Gizmo:Na mailu stále nic..



Tak ted by ti to mělo přijít z druhého mailu tak snad ti to příjde :)
# 30.11.2017 12.03

Obrázek
RamachE
uživatel
Obrázek
SZ
Gizi nechceš to zapnout? ;)
# 11.12.2017 21.09
Narodil ses takový jaký jsi, nedovol lidem tě změnit.
Gizmo
autor hry
SZ
Moc v poslední době nestihám, ale zkusím to večer zapnout.
# 12.12.2017 7.50
 
ShockWaveCZ
uživatel
Obrázek
SZ
Můžu se pro zajímavost zeptat, v čem to píšeš? Pořád Cpp, nebo už něco jiného? Díky.
# 16.12.2017 13.52
 
Gizmo
autor hry
SZ

ShockWaveCZ:Můžu se pro zajímavost zeptat, v čem to píšeš? Pořád Cpp, nebo už něco jiného? Díky.


C#
# 17.12.2017 9.02
 
kartinek
uživatel
Ve hře: kartin, poklop
SZ Mail ICQ Skype
A tak nám to tu umřelo. Zase.
# 18.1.2018 18.00
PLS škodí zdraví!
Gizmo
autor hry
SZ
Neumřelo, hraju si s 3D, vypadá to vcelku slušně, ale je to mnohem zdlouhavější. Přijde mi zbytečně dělat klienta v 2D v dnešní době. Ale kvůli času netuším, jak to bude vycházet.
# 1.3.2018 7.57
 
Miami
uživatel
Obrázek
Ve hře: yoyo
SZ
Mně se právě 2D na Chmatákově líbilo, každopádně je super vědět že se na projektu ještě pracuje :) A na 3dčko bych byl určitě taky zvědavej.
# 1.3.2018 10.48
 
Gizmo
autor hry
SZ
Miami: 3D je spise jen experiment, 2D klienta stale mam.
# 1.3.2018 11.26
 
kartinek
uživatel
Ve hře: kartin, poklop
SZ Mail ICQ Skype
Vím co myslíš, taky jsem si kdysi pohrával s jMonkey Enginem, ale problém byl sehnat 3D grafiku.
# 1.3.2018 11.34
PLS škodí zdraví!
ShockWaveCZ
uživatel
Obrázek
SZ
jen kosmetickej detail, https://ctrlv.cz/8b67

kdyz neco prodas tak se ti hodnota penez neaktualizuje v te tabulce kde jsou hp, mana, apod.

btw neslo by do hry implementovat ze by nove zalozenej ucet mel defaulte misto kilca treba 10k?


edit: ani naboje se v te tabulce neupdatuji po vystrelu (ale hp regen mimo combat se tam updatuje)
btw2: utocna hul nebere manu - je to intended?
btw3: ochromovaci hul dava 2 dmg - je to aby na ni sla dat obrana? a pri ochromeni nejdou sbirat veci (i kdyz jsou hned vedle me postavy)


https://ctrlv.cz/wbFI -> zalozil jsem novej ucet a dal mu ten oranzovej skin, ale na prvnim ucte ho vidim jako blondynu (po relogu se uz nacte spravnej skin)
# 22.4.2018 11.06
 
Gizmo
autor hry
SZ
ShockWave: Díky za feedback, mrknu na to - vše uvedené jsou chyby. Peníze při založení zvýšeny na 10k
# 22.4.2018 12.15
 

Stránky: 1 2 3 4 512 13 14 15 16

Fórum » Poslední novinky » CH2 novinky

Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.



(Registrace)


↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.