Fórum » Poslední novinky » CH2 novinky
Gizmo autor hry | Aktuální novinky z vývoje CH2: 25.11 Přidán lektvar neviditelnosti a systém skrytí/objevení. Koupit lze u nábojů. V současnosti lze ujít skrytý 20 kroků, pak to přepíšu na závislost podle skrývání. 19.11. Přidáno NPC na odkup dřeva. Oprava chyby. 18.11. Systém dělení zkušeností: -pokud NPC zabíjí více lidí, zkušenosti by se měli rozdělit podle toho, kolik mu kdo ubral. Kdo nezpůsobí ani 20% dmg, nedostává nic. 28.10 -přidáno zobrazení tabulky skillů 25.10. -přidáno kouzlo ochromení -přidána hůl na ochromení 22.10. -základní info o postavě (dvojitý levý klik - zatím bez seznamu skillů) -systém střelných zbraní -střelná zbraň a munice v prodeji u nového NPC -skill přesnost -efekt střelby -maso z rybáka lze jíst pro zvýšení HP 19.10 - přidán systém teleportů -vylepšen systém mapy (každé políčko nyní může mít prakticky neomezené vlastnosti) 17.10 - zaveden systém dropu předmětů z NPC. Zatím nastaveno u rybáka. - orgán z rybáka jde použít a přidat tak manu. - přepracován systém NPC (nyní mohou být načtena například z databáze). 16.10 Dynamické osvětlení. Kouzla, obrana apod. dynamicky osvětlují pozadí, což dodává hře (tedy alespoň podle mě) nový rozměr. 15.10. -NPC útočí vedle hráče, už na něj nestoupají. Přidán efekt NPC útoku. -možnost zvýšit manu vypitím láhve (v prodeji u Celestýna). -regenerace života (5 hp / cca 2 min) -úprava útoků NPC -světelné efekty (shader) pro noc, viditelnost kolem hráče, možno měnit předměty atd. -efektivnější přenos dat 14.10. -mana se regeneruje (cca po minutě, 10 bodů). -pro účely testu celestýn prodává magickou hůl (útočná). Přidán efekt útoku. 12.10 -systém kouzel zobecněn pro maximální nastavitelnost -psaní aktivuje CTRL nebo Enter -pokud je držen Shift, hráč se nehýbe (např. pro souboj) 11.10. -přidán systém kouzel -první útočné kouzlo funkční -server umí počítat "line of sight" mezi objekty (čili přímou viditelnost) -zprovozněna mana -implementovány limity hp a many (při léčení atd) -pravděpodobnost zásahu závislá na skillech 9.10-10.10 -implementován systém růstu skillů a závislosti získaných předmětů na skillech -při útoku roste obratnost -při útoku je hodnota obratnosti započítávána -přidán náhodný kritický zásah. -přidán systém konzumovatelných předmětů -koupit lze lékárnu (Celestýn) -upraven systém posílání HP o hráčích 8.10 -Rozšířen výběr skinů. -Přidán efekt obrany. -Změna barva písma u zpráv serveru. -funkční počítadlo killů. -přidáno zjišťování detailech o hráčích pravým klikem. -lehce zvýšena rychlost pohybu (ačkoli díky posunu obrazovky vypadá pomalejší, než je). 6-7.10. -výběr skinu -oprava chyb -klinutím na NPC jednou levým se pod ním ukáže jeho HP bar a zůstane -zrušeno otáčení u hráčů -při smrti zmizí inventář + hráč je černobílý -oprava pár chyb na serveru -klik na NPC/hráče neaktivuje chůzi 5.10. -NPC monstra mohou útočit první, pokud kolem nich projdete blízko... 4.10. -přidána kategorie NPC- Monstra, s odlišným chováním (zatím pronásleduje nejslabší z útočníků) -přidána možnost různé rychlosti NPC (pro test ma Lojza střední, Celestýn pomalou a Rybák rychlou) -útočení na NPC je vidět (krev atd) -přidán kontrola času při útocích - nelze použít WPE atd -upraveno několik chybek na serveru i v klientovi Test nejspíše zítra, dnes dorazím pozdě 3.10 -NPC se rozhodují sami - při nákupu vám mohou dát slevu (pokud jste chudí), pokud je zraníte lehce, nemusí zavolat obranu atd. -implementace systému damage dle typu zbraně -opraveno pár drobných chyb -akce bez tlačítek jsou nyní na double click (útok, rybaření) 2.10.2017 -útočit lze na každé NPC, tedy i prodavače. Nicméně, ti si zavolají obranu -NPC mohou mluvit 1.10.2017 -obrana, bez omezení na počet útočníků. Na rozdíl od CH1.5 neztrácí oběť právo použít obranu, pokud se zkusí bránit - dokončena implementace základní AI pro NPC: i prodavači budou chodit po mapě, můžou odejít a vracet ze svého stanoviště, teoreticky i pronásledovat atd. - barvitelné skiny. Každý skin je možné mít v prakticky neomezené barevné variaci. - posuvný inventář Toto vlákno prosím jen k novinkám, žádné OT.
|
---|---|
# 30.9.2017 18.13 |
Stránky: 1 2 3 4 5 6 7 8 … 12 13 14 15 16
PHILIPS uživatel Ve hře: Kratos, BazeranT | Prut po poškodení (Teda myslím, že je to poškodenie ) vypadne z invu a nejde vziať. Mohol by zmiznúť úplne Taktiež už niekedy padol návrh v 1.5, že by sa mohlo pridať tlačítko na Odlognutie. Nemuseli by sme to stále vypínať a zapínať |
---|---|
# 6.10.2017 22.20 | LEVA nezaujíma čo si o ňom myslia OVCE! |
Gizmo autor hry | Philip - to si nejspíš objevil chybu, kterou hledám - žádné poškození totiž ve hře zatím není Jak se ti to přesně stalo? |
# 6.10.2017 22.26 | |
PHILIPS uživatel Ve hře: Kratos, BazeranT |
Ehhh Konečne si môžem zakričať HELL YEAH!!! Tak v hornom lavom rohu ako máš bar z HP, tak pod ním sa mi načítaval další bar ktorému niečo pribúdalo akonáhle som chytil prút do ruky a začal ním mlátiť NPC postavy. Po načítaní všetkých kúskov toho baru vypadol prút z invu a ostal ležať na zemi Neviem či to je poškodenie ale vyzeralo to tak ako keby sa každým zásahom opotreboval a následne zničil čo viedlo ako som písal vypadnutiu prútu z inventáru (priamo z ruky) na zem |
# 6.10.2017 22.35 | LEVA nezaujíma čo si o ňom myslia OVCE! |
grok uživatel Ve hře: Naxi | Zní to jako by tě zabijel ten rybak co tam je a po tom co si zemřel ti nešel vzít prut. Jo, spodní bar jsou HP...
|
# 6.10.2017 22.38 | |
Gizmo autor hry | Test pokračuje, budou změny v klientovi. -klinutím na NPC jednou levým se pod ním ukáže jeho HP bar a zůstane -zrušeno otáčení u hráčů -při smrti zmizí inventář + hráč je černobílý -oprava pár chyb na serveru -klik na NPC neaktivuje chůzi www.chmatakov.cz/CH2a32.exe
|
# 7.10.2017 10.11 | |
nations uživatel Ve hře: Nations112, Acer, Vario | Při rybaření a různých aktivitách se postava neotáčí směrem tam, kde klikám. Třeba u rybaření můžu rybařit zády k vodě. U jiných akcí by to mohlo vypadat hodně divně. |
# 7.10.2017 11.54 | Patřím mezi Old hráče, tak se podle toho semnou taky bavte... Diky Chmatákov Old Player (2007-2018) (Pietro, Palanda, Corse, Nex, maniak, Aspire, zvonek, Magpie a mnoho dalších ) Chmatákov mapa |
Macsoxxx uživatel Ve hře: Macsoxxx | Podle mě by bylo dobrý dát tam nějakej čitelnější font. Třeba ten co je na ch1.5 v chatu je na to skvělej. Nebo aspoň dát tenhle aby byl bold. Snažil jsem ti to říct ve hře ale ty jsi vždy zmizel |
# 7.10.2017 12.01 | |
Bionicle19_Obnova autor hry | bold by bodl, také by to chtělo změnit ten text ze zelené na světlejší, protože na té trávě to nejde číst |
# 7.10.2017 12.05 | |
Macsoxxx uživatel Ve hře: Macsoxxx | Nebo dát za zprávy a chat trochu průhledný černý obdélník. V html jsem se pokusil vyjádřit co mám na mysli: |
# 7.10.2017 12.30 | |
Gizmo autor hry | Ukazatel HP lze zobrazit i u hráčů. www.chmatakov.cz/CH2a34.exe
|
# 7.10.2017 13.04 | |
M1L13s uživatel Ve hře: Bart | Gizmo a ten server je zapnutej ? |
# 7.10.2017 13.51 | |
Mister™ moderátor Ve hře: _NiCe_ |
Stačí si tu aktualní verzi stáhnout dat tam údaje k hernímu účtu a uvidíš |
# 7.10.2017 13.53 | |
Gizmo autor hry | ano, server je online. |
# 7.10.2017 13.54 | |
M1L13s uživatel Ve hře: Bart | ok dík |
# 7.10.2017 13.55 | |
Gizmo autor hry | Poděkování Santee, všiml jsem si, že poslala nemalou částku na podporu - díky! |
# 7.10.2017 14.03 |
Stránky: 1 2 3 4 5 6 7 8 … 12 13 14 15 16
Fórum » Poslední novinky » CH2 novinky
Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.
↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.