Fórum » Poslední novinky » CH2 novinky
Gizmo autor hry | Aktuální novinky z vývoje CH2: 25.11 Přidán lektvar neviditelnosti a systém skrytí/objevení. Koupit lze u nábojů. V současnosti lze ujít skrytý 20 kroků, pak to přepíšu na závislost podle skrývání. 19.11. Přidáno NPC na odkup dřeva. Oprava chyby. 18.11. Systém dělení zkušeností: -pokud NPC zabíjí více lidí, zkušenosti by se měli rozdělit podle toho, kolik mu kdo ubral. Kdo nezpůsobí ani 20% dmg, nedostává nic. 28.10 -přidáno zobrazení tabulky skillů 25.10. -přidáno kouzlo ochromení -přidána hůl na ochromení 22.10. -základní info o postavě (dvojitý levý klik - zatím bez seznamu skillů) -systém střelných zbraní -střelná zbraň a munice v prodeji u nového NPC -skill přesnost -efekt střelby -maso z rybáka lze jíst pro zvýšení HP 19.10 - přidán systém teleportů -vylepšen systém mapy (každé políčko nyní může mít prakticky neomezené vlastnosti) 17.10 - zaveden systém dropu předmětů z NPC. Zatím nastaveno u rybáka. - orgán z rybáka jde použít a přidat tak manu. - přepracován systém NPC (nyní mohou být načtena například z databáze). 16.10 Dynamické osvětlení. Kouzla, obrana apod. dynamicky osvětlují pozadí, což dodává hře (tedy alespoň podle mě) nový rozměr. 15.10. -NPC útočí vedle hráče, už na něj nestoupají. Přidán efekt NPC útoku. -možnost zvýšit manu vypitím láhve (v prodeji u Celestýna). -regenerace života (5 hp / cca 2 min) -úprava útoků NPC -světelné efekty (shader) pro noc, viditelnost kolem hráče, možno měnit předměty atd. -efektivnější přenos dat 14.10. -mana se regeneruje (cca po minutě, 10 bodů). -pro účely testu celestýn prodává magickou hůl (útočná). Přidán efekt útoku. 12.10 -systém kouzel zobecněn pro maximální nastavitelnost -psaní aktivuje CTRL nebo Enter -pokud je držen Shift, hráč se nehýbe (např. pro souboj) 11.10. -přidán systém kouzel -první útočné kouzlo funkční -server umí počítat "line of sight" mezi objekty (čili přímou viditelnost) -zprovozněna mana -implementovány limity hp a many (při léčení atd) -pravděpodobnost zásahu závislá na skillech 9.10-10.10 -implementován systém růstu skillů a závislosti získaných předmětů na skillech -při útoku roste obratnost -při útoku je hodnota obratnosti započítávána -přidán náhodný kritický zásah. -přidán systém konzumovatelných předmětů -koupit lze lékárnu (Celestýn) -upraven systém posílání HP o hráčích 8.10 -Rozšířen výběr skinů. -Přidán efekt obrany. -Změna barva písma u zpráv serveru. -funkční počítadlo killů. -přidáno zjišťování detailech o hráčích pravým klikem. -lehce zvýšena rychlost pohybu (ačkoli díky posunu obrazovky vypadá pomalejší, než je). 6-7.10. -výběr skinu -oprava chyb -klinutím na NPC jednou levým se pod ním ukáže jeho HP bar a zůstane -zrušeno otáčení u hráčů -při smrti zmizí inventář + hráč je černobílý -oprava pár chyb na serveru -klik na NPC/hráče neaktivuje chůzi 5.10. -NPC monstra mohou útočit první, pokud kolem nich projdete blízko... 4.10. -přidána kategorie NPC- Monstra, s odlišným chováním (zatím pronásleduje nejslabší z útočníků) -přidána možnost různé rychlosti NPC (pro test ma Lojza střední, Celestýn pomalou a Rybák rychlou) -útočení na NPC je vidět (krev atd) -přidán kontrola času při útocích - nelze použít WPE atd -upraveno několik chybek na serveru i v klientovi Test nejspíše zítra, dnes dorazím pozdě 3.10 -NPC se rozhodují sami - při nákupu vám mohou dát slevu (pokud jste chudí), pokud je zraníte lehce, nemusí zavolat obranu atd. -implementace systému damage dle typu zbraně -opraveno pár drobných chyb -akce bez tlačítek jsou nyní na double click (útok, rybaření) 2.10.2017 -útočit lze na každé NPC, tedy i prodavače. Nicméně, ti si zavolají obranu -NPC mohou mluvit 1.10.2017 -obrana, bez omezení na počet útočníků. Na rozdíl od CH1.5 neztrácí oběť právo použít obranu, pokud se zkusí bránit - dokončena implementace základní AI pro NPC: i prodavači budou chodit po mapě, můžou odejít a vracet ze svého stanoviště, teoreticky i pronásledovat atd. - barvitelné skiny. Každý skin je možné mít v prakticky neomezené barevné variaci. - posuvný inventář Toto vlákno prosím jen k novinkám, žádné OT.
|
---|---|
# 30.9.2017 18.13 |
Stránky: 1 2 3 4 5 6 7 … 12 13 14 15 16
MorfeusCZ uživatel Ve hře: Morfeus | Gizi, šel jsem na svůj starej acc a teď jsem se objevil na vodě... Nevíš co s tím? |
---|---|
# 5.10.2017 21.41 | |
Gizmo autor hry | Založit nový, je jiná mapa. Test skončil, tak snad zítra či o víkendu. |
# 5.10.2017 21.43 | |
koly aneb qqqqqq uživatel Ve hře: Koly | Nějaké plány na mobilní appku dokud je vývoj v brzkém stádiu? |
# 5.10.2017 21.48 | |
Gizmo autor hry | koly: ne, portování nemá moc smysl, vše by se muselo dělat znova-jinak kvůli mobilním zařízením. |
# 6.10.2017 8.31 | |
Persizc uživatel | Pěkná práce. Navrhnul bych, aby měli některé skupiny předmětů různé atributy, které by se daly časem měnit/ vylepšovat skrze questy, nebo speciální předměty. U zbraní třeba vyšší odolnost vůči poškození, rychlost střelby, poškození, šance na krit. zásah atd. Dále také možnost, že by po zabití z hráče nevypadly předměty nasezené na sobě či v inventáři v různých závislostech, například při dobré karmě či hodnosti, nebo například podle toho, v jaké lokalitě se hráč nachází nebo podle herního času noc/den. |
# 6.10.2017 14.43 | |
FruFru uživatel | Dobré by možná i bylo.. kdyby se nevybíralo povolání.. ale schopnosti bychom si mohli rozdělit jakkoliv |
# 6.10.2017 15.10 | |
PHILIPS uživatel Ve hře: Kratos, BazeranT |
Sa mi zdá že v prvých testoch CH2 ktoré prebiehali pred pár rokmi to tak bolo Nebolo by to zlé znovu niečo také obnoviť |
# 6.10.2017 15.13 | LEVA nezaujíma čo si o ňom myslia OVCE! |
FruFru uživatel | Taky si to pamatuji Podle mě je lepší si založit 1 bojový acc místo dvou.. Myslím Bojdu a Mystika.. stejně to musím vyskillit.. jde jen o to, že teď musim vždy odlognout a lognout jiný acc |
# 6.10.2017 15.29 | |
PHILIPS uživatel Ve hře: Kratos, BazeranT | Ale zasa keby to tam bolo tak by si nemusel skilliť nič. No neviem ako by to bolo vyriešené. Predtým sme si naklikali a nemuseli sme skilliť absolútne nič Teda ak si to dobre pamätám |
# 6.10.2017 15.33 | LEVA nezaujíma čo si o ňom myslia OVCE! |
yaakub uživatel | ne, ty sis naklikal akorát co cheš mít na max, ne co máš hned na začátku |
# 6.10.2017 15.45 | |
Bionicle19_Obnova autor hry | Pro pamětníky, chalupáře, nebo lidi co neví o co gou. http://jpeg.cz/images/2017/10/06/dovednosti.png Podtrženého si nevšímejte. |
# 6.10.2017 16.58 | |
PHILIPS uživatel Ve hře: Kratos, BazeranT | Hej hej zrejme to tak bude Nebolo by zlé to zase obnoviť Bio ano to je ono |
# 6.10.2017 17.21 | LEVA nezaujíma čo si o ňom myslia OVCE! |
Gizmo autor hry | Dokončeno Útočení, zabíjení a respawn NPC. Test asi za hodinu |
# 6.10.2017 19.22 | |
Hang uživatel |
Už písal, že ide len o paletu kde si môžeš meniť farbu skinov treba viac čítať. |
# 6.10.2017 19.51 | |
Gizmo autor hry | Přidáno zobrazení HP u NPC po najetí myši. TEST ONLINE www.chmatakov.cz/CH2ax.exe |
# 6.10.2017 20.39 |
Stránky: 1 2 3 4 5 6 7 … 12 13 14 15 16
Fórum » Poslední novinky » CH2 novinky
Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.
↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.