Chmatákov online


Fórum – CH2 novinky

Fórum » Poslední novinky » CH2 novinky

Gizmo
autor hry
SZ
Aktuální novinky z vývoje CH2:

25.11
Přidán lektvar neviditelnosti a systém skrytí/objevení. Koupit lze u nábojů.

V současnosti lze ujít skrytý 20 kroků, pak to přepíšu na závislost podle skrývání.

19.11.
Přidáno NPC na odkup dřeva.
Oprava chyby.

18.11.
Systém dělení zkušeností:

-pokud NPC zabíjí více lidí, zkušenosti by se měli rozdělit podle toho, kolik mu kdo ubral. Kdo nezpůsobí ani 20% dmg, nedostává nic.


28.10
-přidáno zobrazení tabulky skillů

25.10.

-přidáno kouzlo ochromení
-přidána hůl na ochromení

22.10.
-základní info o postavě (dvojitý levý klik - zatím bez seznamu skillů)
-systém střelných zbraní
-střelná zbraň a munice v prodeji u nového NPC
-skill přesnost
-efekt střelby
-maso z rybáka lze jíst pro zvýšení HP

19.10
- přidán systém teleportů
-vylepšen systém mapy (každé políčko nyní může mít prakticky neomezené vlastnosti)

17.10
- zaveden systém dropu předmětů z NPC. Zatím nastaveno u rybáka.
- orgán z rybáka jde použít a přidat tak manu.
- přepracován systém NPC (nyní mohou být načtena například z databáze).

16.10
Dynamické osvětlení. Kouzla, obrana apod. dynamicky osvětlují pozadí, což dodává hře (tedy alespoň podle mě) nový rozměr.

15.10.
-NPC útočí vedle hráče, už na něj nestoupají. Přidán efekt NPC útoku.
-možnost zvýšit manu vypitím láhve (v prodeji u Celestýna).
-regenerace života (5 hp / cca 2 min)
-úprava útoků NPC
-světelné efekty (shader) pro noc, viditelnost kolem hráče, možno měnit předměty atd.
-efektivnější přenos dat

14.10.
-mana se regeneruje (cca po minutě, 10 bodů).
-pro účely testu celestýn prodává magickou hůl (útočná). Přidán efekt útoku.

12.10
-systém kouzel zobecněn pro maximální nastavitelnost
-psaní aktivuje CTRL nebo Enter
-pokud je držen Shift, hráč se nehýbe (např. pro souboj)

11.10.
-přidán systém kouzel
-první útočné kouzlo funkční
-server umí počítat "line of sight" mezi objekty (čili přímou viditelnost)
-zprovozněna mana
-implementovány limity hp a many (při léčení atd)
-pravděpodobnost zásahu závislá na skillech

9.10-10.10
-implementován systém růstu skillů a závislosti získaných předmětů na skillech
-při útoku roste obratnost
-při útoku je hodnota obratnosti započítávána
-přidán náhodný kritický zásah.
-přidán systém konzumovatelných předmětů
-koupit lze lékárnu (Celestýn)
-upraven systém posílání HP o hráčích

8.10
-Rozšířen výběr skinů.
-Přidán efekt obrany.
-Změna barva písma u zpráv serveru.
-funkční počítadlo killů.
-přidáno zjišťování detailech o hráčích pravým klikem.
-lehce zvýšena rychlost pohybu (ačkoli díky posunu obrazovky vypadá pomalejší, než je).


6-7.10.
-výběr skinu
-oprava chyb
-klinutím na NPC jednou levým se pod ním ukáže jeho HP bar a zůstane
-zrušeno otáčení u hráčů
-při smrti zmizí inventář + hráč je černobílý
-oprava pár chyb na serveru
-klik na NPC/hráče neaktivuje chůzi

5.10.
-NPC monstra mohou útočit první, pokud kolem nich projdete blízko...


4.10.
-přidána kategorie NPC- Monstra, s odlišným chováním (zatím pronásleduje nejslabší z útočníků)
-přidána možnost různé rychlosti NPC (pro test ma Lojza střední, Celestýn pomalou a Rybák rychlou)
-útočení na NPC je vidět (krev atd)
-přidán kontrola času při útocích - nelze použít WPE atd
-upraveno několik chybek na serveru i v klientovi

Test nejspíše zítra, dnes dorazím pozdě

3.10
-NPC se rozhodují sami - při nákupu vám mohou dát slevu (pokud jste chudí), pokud je zraníte lehce, nemusí zavolat obranu atd.
-implementace systému damage dle typu zbraně
-opraveno pár drobných chyb
-akce bez tlačítek jsou nyní na double click (útok, rybaření)

2.10.2017
-útočit lze na každé NPC, tedy i prodavače. Nicméně, ti si zavolají obranu :)
-NPC mohou mluvit

1.10.2017
-obrana, bez omezení na počet útočníků. Na rozdíl od CH1.5 neztrácí oběť právo použít obranu, pokud se zkusí bránit
- dokončena implementace základní AI pro NPC: i prodavači budou chodit po mapě, můžou odejít a vracet ze svého stanoviště, teoreticky i pronásledovat atd.

- barvitelné skiny. Každý skin je možné mít v prakticky neomezené barevné variaci.
- posuvný inventář

Obrázek

Toto vlákno prosím jen k novinkám, žádné OT.



Naposledy upraveno: 25.11.2017 8.44

# 30.9.2017 18.13
 

Stránky: 1 2 3 4 5 612 13 14 15 16

Peterak008
uživatel
Obrázek
Ve hře: AMFETAMIN, cssemnovej
SZ Mail Skype
Beru si to osobně jako ... NPC LOJZA mluvil furt jen o Grokovi .. a to i poté co ho zabil parkrát yoyo a i já .. -_- ..

Jinak obrana funguje skoro okamžitě.
Bylo by fajn, že pokud na NPC bude útočit vícekrát hráč se zápornou karmou, tak může dát obranu pouze hráči se zápornou karmou. Vzhledem ke hře by to bylo takový na hraně, bo radši ne ?
# 3.10.2017 22.06
cssemnovej
danielka65643@seznam.cz
monicka8788@seznam.cz
Gizmo
autor hry
SZ
Jj, tam není žádný limit ještě na útoky, snadné na opravu ;)
# 3.10.2017 22.13
 
Peterak008
uživatel
Obrázek
Ve hře: AMFETAMIN, cssemnovej
SZ Mail Skype
https://www.youtube.com/watch?v=2xbIB0Z3LdA&feature=youtu.be

mrkni gizi ... a ty moje hlasky neřeš :D ..
Video má cenu cca od 01:20 ;) Furt to kecá na Groka a jak jde pak vidět, nešel zabít, pak se dal do nějaké polohy, ze které se dostal až po mém zabití.

Jo a aktivace chatu ENTEREM je hrozná dle mého :/ Zlatý ctrl, ale asi jde jen o zvyk ..

# 3.10.2017 22.59
cssemnovej
danielka65643@seznam.cz
monicka8788@seznam.cz
FruFru
uživatel
Obrázek
SZ
Nepodaří se mi na test připojit :) Už je offline?
# 4.10.2017 7.18
 
Gizmo
autor hry
SZ
Test je online vždy jen chvíli.

Peterak, Grok: jak jsem psal, útok neměl implementovanou žádnou prodlevu, takže bylo možné posílat zprávy neomezeně, každopádně u NPC byla chyba, že hráče přidával do seznamu útočníků pokaždé, nikoli jen pokud tam ještě není.
# 4.10.2017 7.25
 
kartinek
uživatel
Ve hře: kartin, poklop
SZ Mail ICQ Skype
Wow to s těmi npc se mi fakt líbí! Dobrý nápad! Zároveň bych chtěl navrhnout, aby rybářská čepice a.t.d. přidávala nějaké % k šanci na zlepšení skillu rybaření popř. vylovení ryby nebo něco takového. Kdysi se mluvilo, že na 1.5 to tak je, později jsem však zjistil, že není. Tak by bylo super to hodit sem.
# 4.10.2017 15.51
PLS škodí zdraví!
yaakub
uživatel
SZ

kartinek:Wow to s těmi npc se mi fakt líbí! Dobrý nápad! Zároveň bych chtěl navrhnout, aby rybářská čepice a.t.d. přidávala nějaké % k šanci na zlepšení skillu rybaření popř. vylovení ryby nebo něco takového. Kdysi se mluvilo, že na 1.5 to tak je, později jsem však zjistil, že není. Tak by bylo super to hodit sem.


úžasnej nápad, bylo by fajn kdyby každá čepice něco přidávala. Například helma by mohla přidávat odolku, ochraná přilba těžbu atd.
# 4.10.2017 18.17
 
Slaeer
uživatel
Obrázek
SZ Mail

yaakub:
úžasnej nápad, bylo by fajn kdyby každá čepice něco přidávala. Například helma by mohla přidávat odolku, ochraná přilba těžbu atd.



Je to moc dobrý nápad... ale chtěl jsem zmínit jen to že helma a vlastně skoro všechny pokrývky hlavy(kromě VIP, myslivky, turbanu a pirátské čepice) přidávají obranu.

Viz screenshot
Obrázek
V tomto případě se jedná o hnědý zewloň.
# 4.10.2017 18.52
 
yaakub
uživatel
SZ
j přidávaj vizuálně ale neubíraj dmg
# 4.10.2017 18.56
 
kartinek
uživatel
Ve hře: kartin, poklop
SZ Mail ICQ Skype
Ono každá helma je teď nastavená tak, že přidává bonus k odolce co já vím. Ale je fakt, že by bylo super to změnit na dva atributy, kdy jeden určí kolik a druhý jaký skill
# 4.10.2017 19.00
PLS škodí zdraví!
Gizmo
autor hry
SZ
Update, viz hlavní příspěvek.
# 4.10.2017 20.52
 
Gizmo
autor hry
SZ
Implementována zásadní změna:

-Npc potvory mohou zaútočit první, pokud jste moc blízko
# 5.10.2017 14.07
 
Bionicle19_Obnova
autor hry
Obrázek
SZ
Nemuseli by ale útočit instantně, myslím si že implementování nějakého timeru ("čas dráždění" NPC) by určitě bodl. To samozřejmě nemusí být u všech NPC, jasně že některá budou agresivnější. :D
# 5.10.2017 15.21
Obrázek
kartinek
uživatel
Ve hře: kartin, poklop
SZ Mail ICQ Skype
A podle typu, jestli útočí nebo ne, by mohlo jejich jméno měnit barvu (agresivní - červená, pomaleji agresivní - žlutá, ....)
# 5.10.2017 20.30
PLS škodí zdraví!
Gizmo
autor hry
SZ
Spuštěn TEST:

www.chmatakov.cz/CH2a.exe

-npc mohou útočit sami, sledují pak oběť

-zatím neubírají ani nejdou zabít

vše OK, test skončil
# 5.10.2017 20.56
 

Stránky: 1 2 3 4 5 612 13 14 15 16

Fórum » Poslední novinky » CH2 novinky

Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.



(Registrace)


↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.