Chmatákov online


Fórum – CH2 novinky

Fórum » Poslední novinky » CH2 novinky

Gizmo
autor hry
SZ
Aktuální novinky z vývoje CH2:

25.11
Přidán lektvar neviditelnosti a systém skrytí/objevení. Koupit lze u nábojů.

V současnosti lze ujít skrytý 20 kroků, pak to přepíšu na závislost podle skrývání.

19.11.
Přidáno NPC na odkup dřeva.
Oprava chyby.

18.11.
Systém dělení zkušeností:

-pokud NPC zabíjí více lidí, zkušenosti by se měli rozdělit podle toho, kolik mu kdo ubral. Kdo nezpůsobí ani 20% dmg, nedostává nic.


28.10
-přidáno zobrazení tabulky skillů

25.10.

-přidáno kouzlo ochromení
-přidána hůl na ochromení

22.10.
-základní info o postavě (dvojitý levý klik - zatím bez seznamu skillů)
-systém střelných zbraní
-střelná zbraň a munice v prodeji u nového NPC
-skill přesnost
-efekt střelby
-maso z rybáka lze jíst pro zvýšení HP

19.10
- přidán systém teleportů
-vylepšen systém mapy (každé políčko nyní může mít prakticky neomezené vlastnosti)

17.10
- zaveden systém dropu předmětů z NPC. Zatím nastaveno u rybáka.
- orgán z rybáka jde použít a přidat tak manu.
- přepracován systém NPC (nyní mohou být načtena například z databáze).

16.10
Dynamické osvětlení. Kouzla, obrana apod. dynamicky osvětlují pozadí, což dodává hře (tedy alespoň podle mě) nový rozměr.

15.10.
-NPC útočí vedle hráče, už na něj nestoupají. Přidán efekt NPC útoku.
-možnost zvýšit manu vypitím láhve (v prodeji u Celestýna).
-regenerace života (5 hp / cca 2 min)
-úprava útoků NPC
-světelné efekty (shader) pro noc, viditelnost kolem hráče, možno měnit předměty atd.
-efektivnější přenos dat

14.10.
-mana se regeneruje (cca po minutě, 10 bodů).
-pro účely testu celestýn prodává magickou hůl (útočná). Přidán efekt útoku.

12.10
-systém kouzel zobecněn pro maximální nastavitelnost
-psaní aktivuje CTRL nebo Enter
-pokud je držen Shift, hráč se nehýbe (např. pro souboj)

11.10.
-přidán systém kouzel
-první útočné kouzlo funkční
-server umí počítat "line of sight" mezi objekty (čili přímou viditelnost)
-zprovozněna mana
-implementovány limity hp a many (při léčení atd)
-pravděpodobnost zásahu závislá na skillech

9.10-10.10
-implementován systém růstu skillů a závislosti získaných předmětů na skillech
-při útoku roste obratnost
-při útoku je hodnota obratnosti započítávána
-přidán náhodný kritický zásah.
-přidán systém konzumovatelných předmětů
-koupit lze lékárnu (Celestýn)
-upraven systém posílání HP o hráčích

8.10
-Rozšířen výběr skinů.
-Přidán efekt obrany.
-Změna barva písma u zpráv serveru.
-funkční počítadlo killů.
-přidáno zjišťování detailech o hráčích pravým klikem.
-lehce zvýšena rychlost pohybu (ačkoli díky posunu obrazovky vypadá pomalejší, než je).


6-7.10.
-výběr skinu
-oprava chyb
-klinutím na NPC jednou levým se pod ním ukáže jeho HP bar a zůstane
-zrušeno otáčení u hráčů
-při smrti zmizí inventář + hráč je černobílý
-oprava pár chyb na serveru
-klik na NPC/hráče neaktivuje chůzi

5.10.
-NPC monstra mohou útočit první, pokud kolem nich projdete blízko...


4.10.
-přidána kategorie NPC- Monstra, s odlišným chováním (zatím pronásleduje nejslabší z útočníků)
-přidána možnost různé rychlosti NPC (pro test ma Lojza střední, Celestýn pomalou a Rybák rychlou)
-útočení na NPC je vidět (krev atd)
-přidán kontrola času při útocích - nelze použít WPE atd
-upraveno několik chybek na serveru i v klientovi

Test nejspíše zítra, dnes dorazím pozdě

3.10
-NPC se rozhodují sami - při nákupu vám mohou dát slevu (pokud jste chudí), pokud je zraníte lehce, nemusí zavolat obranu atd.
-implementace systému damage dle typu zbraně
-opraveno pár drobných chyb
-akce bez tlačítek jsou nyní na double click (útok, rybaření)

2.10.2017
-útočit lze na každé NPC, tedy i prodavače. Nicméně, ti si zavolají obranu :)
-NPC mohou mluvit

1.10.2017
-obrana, bez omezení na počet útočníků. Na rozdíl od CH1.5 neztrácí oběť právo použít obranu, pokud se zkusí bránit
- dokončena implementace základní AI pro NPC: i prodavači budou chodit po mapě, můžou odejít a vracet ze svého stanoviště, teoreticky i pronásledovat atd.

- barvitelné skiny. Každý skin je možné mít v prakticky neomezené barevné variaci.
- posuvný inventář

Obrázek

Toto vlákno prosím jen k novinkám, žádné OT.



Naposledy upraveno: 25.11.2017 8.44

# 30.9.2017 18.13
 

Stránky: 1 2 3 4 512 13 14 15 16

Gizmo
autor hry
SZ
Ono jde o to, že ten svět by měl být volný, pokud chce někdo zaútočit na NPC, proč ne. Jinak zabít jdou mimo zónu obrany, mají chování stejně jako ostatní NPC.
# 3.10.2017 11.13
 
nations
uživatel
Obrázek
Ve hře: Nations112, Acer, Vario
SZ
a co klikat pravým pro obchod? :D Vyskočila by tabulka s obchodem i s informacemi o obchodníkovi.
# 3.10.2017 11.13
Patřím mezi Old hráče, tak se podle toho semnou taky bavte... Diky

Chmatákov Old Player (2007-2018)
(Pietro, Palanda, Corse, Nex, maniak, Aspire, zvonek, Magpie a mnoho dalších )

Chmatákov mapa
Gizmo
autor hry
SZ
No já právě zvažuju, že pravým se bude chodit (některé online to tak mají).

Ale asi to tak udělám, přijde mi to nejjednodušší.

Pravým - info nebo obchod

Levým - útok předmětem v ruce

PS: I prutem lze útočit, ale zatím jsem to vypnul :) Mimojiné proto, že mě tu při testu Lojza zabíjel obranou :-D
# 3.10.2017 11.16
 
Empty927
uživatel
Ve hře: Aplahonta, J3w_Empty9, SK
SZ
Chození bych nechal na levém a jak píše Nations.. pravým obchod a z NPC obchodníka by mohli "dropnout" nějaké drobné chk aby to bylo jako krádež.. Ale zase aby to nebylo uplně jednoduchý ho zabít :-D
# 3.10.2017 11.23
 
Gizmo
autor hry
SZ
JJ, udělal jsem to tak.

Plus všechny akce jsou nyní double click (rybaření, útok na hráče/NPC).

NPC už si pamatují i útočníky a občas promluví, kdo na ně útočil, nebo při obchodě dají slevu, pokud je hráč chudej.
# 3.10.2017 11.39
 
Ar[a]Sh
uživatel
Ve hře: Ar[a]Sh
SZ Mail Skype
Gizmo je to bomba ! PS: 1.5 a spol se zřejmě jednoho dne, ze dne na den utopí !)
# 3.10.2017 12.05
Posiluj svoje myšlení.
Dokážeš všechno co chceš.
Protože to víš.
A to je víc.
Vyšší vždycky bere.
Žít, to je nejvzácnější věc na světě, neboť většina lidí jenom existuje.
Oscar Wilde
Gizmo
autor hry
SZ
update hlavního příspěvku.
# 3.10.2017 12.06
 
Slaeer
uživatel
Obrázek
SZ Mail
Skvělá práce!
Ohromuje mě co vše lze do hry jako je Chmatákov přidat. xDxD

Jen tak dál!!!!
# 3.10.2017 12.10
 
Gizmo
autor hry
SZ
Slaeer: přidat lze cokoli, protože se to psalo znova bez limitů, které měla verze 1.5.
# 3.10.2017 12.17
 
FruFru
uživatel
Obrázek
SZ
Super by bylo.. když už NPC bude psát kdo na něj zaútočil.. že na toho hráče vypíše odměnu v CHK nebo že mi třeba po dobu půl hodiny bude vykupovat např. ryby za více CHK... Aspoň se bude ve hře více útočit na sebe :)
# 3.10.2017 12.21
 
Gizmo
autor hry
SZ
FruFru: to je věc spíše questovní, teď dělám obecný systém hry, aby byl co nejvíc modulární.
# 3.10.2017 12.35
 
Peterak008
uživatel
Obrázek
Ve hře: AMFETAMIN, cssemnovej
SZ Mail Skype
Jen bych se chtěl zeptat, jestli jsi promýšlel pak v budoucnu nějaký VIP výhody za real peníze. Dále, kolik hráčů cca. se bude vejít na server, jelikož od toho se odvijí reklama ..

A např. zda bude možné přidat do hry třeba již existující ostrov za real kč pro jedince, který si určí kam přesně jej chce.
# 3.10.2017 13.43
cssemnovej
danielka65643@seznam.cz
monicka8788@seznam.cz
Gizmo
autor hry
SZ
Peterak - ne, o výdělku na tom nepřemýšlím, to jde dodělat vždy. Server je nastaven na 255 připojení max (jde to změnit, ale to by pak musela být i silná linka a v českých poměrech myslím, že je to dost).

Ostrovy atd samozřejmě jdou, jako ve staré verzi.
# 3.10.2017 13.54
 
grok
uživatel
Obrázek
Ve hře: Naxi
SZ Web
Co udělat ostrovy spíše oddělené od hlavní mapy. Že by se generovaly hráčům na míru. Mohlo by jich být nekonečně mnoho.
A za příplatky by se zvětšovala velikost, počet truhel, přístup z více portů co by vedly z hlavní mapy nebo vlastní NPC/prodejce.
# 3.10.2017 17.17
Chmatákov fan stránka:
www.chmatakov.kvalitne.cz

Gizmo
autor hry
SZ
Spuštěn test.

Primarní funkce - mluvení NPC, útočení na ní (a obrana).

www.chmatakov.cz/CH2a28.exe
# 3.10.2017 20.58
 

Stránky: 1 2 3 4 512 13 14 15 16

Fórum » Poslední novinky » CH2 novinky

Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.



(Registrace)


↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.