Fórum » Poslední novinky » CH2 novinky
Gizmo autor hry | Aktuální novinky z vývoje CH2: 25.11 Přidán lektvar neviditelnosti a systém skrytí/objevení. Koupit lze u nábojů. V současnosti lze ujít skrytý 20 kroků, pak to přepíšu na závislost podle skrývání. 19.11. Přidáno NPC na odkup dřeva. Oprava chyby. 18.11. Systém dělení zkušeností: -pokud NPC zabíjí více lidí, zkušenosti by se měli rozdělit podle toho, kolik mu kdo ubral. Kdo nezpůsobí ani 20% dmg, nedostává nic. 28.10 -přidáno zobrazení tabulky skillů 25.10. -přidáno kouzlo ochromení -přidána hůl na ochromení 22.10. -základní info o postavě (dvojitý levý klik - zatím bez seznamu skillů) -systém střelných zbraní -střelná zbraň a munice v prodeji u nového NPC -skill přesnost -efekt střelby -maso z rybáka lze jíst pro zvýšení HP 19.10 - přidán systém teleportů -vylepšen systém mapy (každé políčko nyní může mít prakticky neomezené vlastnosti) 17.10 - zaveden systém dropu předmětů z NPC. Zatím nastaveno u rybáka. - orgán z rybáka jde použít a přidat tak manu. - přepracován systém NPC (nyní mohou být načtena například z databáze). 16.10 Dynamické osvětlení. Kouzla, obrana apod. dynamicky osvětlují pozadí, což dodává hře (tedy alespoň podle mě) nový rozměr. 15.10. -NPC útočí vedle hráče, už na něj nestoupají. Přidán efekt NPC útoku. -možnost zvýšit manu vypitím láhve (v prodeji u Celestýna). -regenerace života (5 hp / cca 2 min) -úprava útoků NPC -světelné efekty (shader) pro noc, viditelnost kolem hráče, možno měnit předměty atd. -efektivnější přenos dat 14.10. -mana se regeneruje (cca po minutě, 10 bodů). -pro účely testu celestýn prodává magickou hůl (útočná). Přidán efekt útoku. 12.10 -systém kouzel zobecněn pro maximální nastavitelnost -psaní aktivuje CTRL nebo Enter -pokud je držen Shift, hráč se nehýbe (např. pro souboj) 11.10. -přidán systém kouzel -první útočné kouzlo funkční -server umí počítat "line of sight" mezi objekty (čili přímou viditelnost) -zprovozněna mana -implementovány limity hp a many (při léčení atd) -pravděpodobnost zásahu závislá na skillech 9.10-10.10 -implementován systém růstu skillů a závislosti získaných předmětů na skillech -při útoku roste obratnost -při útoku je hodnota obratnosti započítávána -přidán náhodný kritický zásah. -přidán systém konzumovatelných předmětů -koupit lze lékárnu (Celestýn) -upraven systém posílání HP o hráčích 8.10 -Rozšířen výběr skinů. -Přidán efekt obrany. -Změna barva písma u zpráv serveru. -funkční počítadlo killů. -přidáno zjišťování detailech o hráčích pravým klikem. -lehce zvýšena rychlost pohybu (ačkoli díky posunu obrazovky vypadá pomalejší, než je). 6-7.10. -výběr skinu -oprava chyb -klinutím na NPC jednou levým se pod ním ukáže jeho HP bar a zůstane -zrušeno otáčení u hráčů -při smrti zmizí inventář + hráč je černobílý -oprava pár chyb na serveru -klik na NPC/hráče neaktivuje chůzi 5.10. -NPC monstra mohou útočit první, pokud kolem nich projdete blízko... 4.10. -přidána kategorie NPC- Monstra, s odlišným chováním (zatím pronásleduje nejslabší z útočníků) -přidána možnost různé rychlosti NPC (pro test ma Lojza střední, Celestýn pomalou a Rybák rychlou) -útočení na NPC je vidět (krev atd) -přidán kontrola času při útocích - nelze použít WPE atd -upraveno několik chybek na serveru i v klientovi Test nejspíše zítra, dnes dorazím pozdě 3.10 -NPC se rozhodují sami - při nákupu vám mohou dát slevu (pokud jste chudí), pokud je zraníte lehce, nemusí zavolat obranu atd. -implementace systému damage dle typu zbraně -opraveno pár drobných chyb -akce bez tlačítek jsou nyní na double click (útok, rybaření) 2.10.2017 -útočit lze na každé NPC, tedy i prodavače. Nicméně, ti si zavolají obranu -NPC mohou mluvit 1.10.2017 -obrana, bez omezení na počet útočníků. Na rozdíl od CH1.5 neztrácí oběť právo použít obranu, pokud se zkusí bránit - dokončena implementace základní AI pro NPC: i prodavači budou chodit po mapě, můžou odejít a vracet ze svého stanoviště, teoreticky i pronásledovat atd. - barvitelné skiny. Každý skin je možné mít v prakticky neomezené barevné variaci. - posuvný inventář Toto vlákno prosím jen k novinkám, žádné OT.
|
---|---|
# 30.9.2017 18.13 |
Stránky: 1 2 3 4 5 … 12 13 14 15 16
Gizmo autor hry | Ono jde o to, že ten svět by měl být volný, pokud chce někdo zaútočit na NPC, proč ne. Jinak zabít jdou mimo zónu obrany, mají chování stejně jako ostatní NPC. |
---|---|
# 3.10.2017 11.13 | |
nations uživatel Ve hře: Nations112, Acer, Vario | a co klikat pravým pro obchod? Vyskočila by tabulka s obchodem i s informacemi o obchodníkovi. |
# 3.10.2017 11.13 | Patřím mezi Old hráče, tak se podle toho semnou taky bavte... Diky Chmatákov Old Player (2007-2018) (Pietro, Palanda, Corse, Nex, maniak, Aspire, zvonek, Magpie a mnoho dalších ) Chmatákov mapa |
Gizmo autor hry | No já právě zvažuju, že pravým se bude chodit (některé online to tak mají). Ale asi to tak udělám, přijde mi to nejjednodušší. Pravým - info nebo obchod Levým - útok předmětem v ruce PS: I prutem lze útočit, ale zatím jsem to vypnul Mimojiné proto, že mě tu při testu Lojza zabíjel obranou |
# 3.10.2017 11.16 | |
Empty927 uživatel Ve hře: Aplahonta, J3w_Empty9, SK | Chození bych nechal na levém a jak píše Nations.. pravým obchod a z NPC obchodníka by mohli "dropnout" nějaké drobné chk aby to bylo jako krádež.. Ale zase aby to nebylo uplně jednoduchý ho zabít |
# 3.10.2017 11.23 | |
Gizmo autor hry | JJ, udělal jsem to tak. Plus všechny akce jsou nyní double click (rybaření, útok na hráče/NPC). NPC už si pamatují i útočníky a občas promluví, kdo na ně útočil, nebo při obchodě dají slevu, pokud je hráč chudej. |
# 3.10.2017 11.39 | |
Ar[a]Sh uživatel Ve hře: Ar[a]Sh | Gizmo je to bomba ! PS: 1.5 a spol se zřejmě jednoho dne, ze dne na den utopí !) |
# 3.10.2017 12.05 | Posiluj svoje myšlení. Dokážeš všechno co chceš. Protože to víš. A to je víc. Vyšší vždycky bere. Žít, to je nejvzácnější věc na světě, neboť většina lidí jenom existuje. Oscar Wilde |
Gizmo autor hry | update hlavního příspěvku. |
# 3.10.2017 12.06 | |
Slaeer uživatel | Skvělá práce! Ohromuje mě co vše lze do hry jako je Chmatákov přidat. Jen tak dál!!!! |
# 3.10.2017 12.10 | |
Gizmo autor hry | Slaeer: přidat lze cokoli, protože se to psalo znova bez limitů, které měla verze 1.5. |
# 3.10.2017 12.17 | |
FruFru uživatel | Super by bylo.. když už NPC bude psát kdo na něj zaútočil.. že na toho hráče vypíše odměnu v CHK nebo že mi třeba po dobu půl hodiny bude vykupovat např. ryby za více CHK... Aspoň se bude ve hře více útočit na sebe |
# 3.10.2017 12.21 | |
Gizmo autor hry | FruFru: to je věc spíše questovní, teď dělám obecný systém hry, aby byl co nejvíc modulární. |
# 3.10.2017 12.35 | |
Peterak008 uživatel Ve hře: AMFETAMIN, cssemnovej | Jen bych se chtěl zeptat, jestli jsi promýšlel pak v budoucnu nějaký VIP výhody za real peníze. Dále, kolik hráčů cca. se bude vejít na server, jelikož od toho se odvijí reklama .. A např. zda bude možné přidat do hry třeba již existující ostrov za real kč pro jedince, který si určí kam přesně jej chce. |
# 3.10.2017 13.43 | cssemnovej danielka65643@seznam.cz monicka8788@seznam.cz |
Gizmo autor hry | Peterak - ne, o výdělku na tom nepřemýšlím, to jde dodělat vždy. Server je nastaven na 255 připojení max (jde to změnit, ale to by pak musela být i silná linka a v českých poměrech myslím, že je to dost). Ostrovy atd samozřejmě jdou, jako ve staré verzi. |
# 3.10.2017 13.54 | |
grok uživatel Ve hře: Naxi | Co udělat ostrovy spíše oddělené od hlavní mapy. Že by se generovaly hráčům na míru. Mohlo by jich být nekonečně mnoho. A za příplatky by se zvětšovala velikost, počet truhel, přístup z více portů co by vedly z hlavní mapy nebo vlastní NPC/prodejce. |
# 3.10.2017 17.17 | |
Gizmo autor hry | Spuštěn test. Primarní funkce - mluvení NPC, útočení na ní (a obrana). www.chmatakov.cz/CH2a28.exe |
# 3.10.2017 20.58 |
Stránky: 1 2 3 4 5 … 12 13 14 15 16
Fórum » Poslední novinky » CH2 novinky
Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.
↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.