Chmatákov online


Fórum – CH2 novinky

Fórum » Poslední novinky » CH2 novinky

Gizmo
autor hry
SZ
Aktuální novinky z vývoje CH2:

25.11
Přidán lektvar neviditelnosti a systém skrytí/objevení. Koupit lze u nábojů.

V současnosti lze ujít skrytý 20 kroků, pak to přepíšu na závislost podle skrývání.

19.11.
Přidáno NPC na odkup dřeva.
Oprava chyby.

18.11.
Systém dělení zkušeností:

-pokud NPC zabíjí více lidí, zkušenosti by se měli rozdělit podle toho, kolik mu kdo ubral. Kdo nezpůsobí ani 20% dmg, nedostává nic.


28.10
-přidáno zobrazení tabulky skillů

25.10.

-přidáno kouzlo ochromení
-přidána hůl na ochromení

22.10.
-základní info o postavě (dvojitý levý klik - zatím bez seznamu skillů)
-systém střelných zbraní
-střelná zbraň a munice v prodeji u nového NPC
-skill přesnost
-efekt střelby
-maso z rybáka lze jíst pro zvýšení HP

19.10
- přidán systém teleportů
-vylepšen systém mapy (každé políčko nyní může mít prakticky neomezené vlastnosti)

17.10
- zaveden systém dropu předmětů z NPC. Zatím nastaveno u rybáka.
- orgán z rybáka jde použít a přidat tak manu.
- přepracován systém NPC (nyní mohou být načtena například z databáze).

16.10
Dynamické osvětlení. Kouzla, obrana apod. dynamicky osvětlují pozadí, což dodává hře (tedy alespoň podle mě) nový rozměr.

15.10.
-NPC útočí vedle hráče, už na něj nestoupají. Přidán efekt NPC útoku.
-možnost zvýšit manu vypitím láhve (v prodeji u Celestýna).
-regenerace života (5 hp / cca 2 min)
-úprava útoků NPC
-světelné efekty (shader) pro noc, viditelnost kolem hráče, možno měnit předměty atd.
-efektivnější přenos dat

14.10.
-mana se regeneruje (cca po minutě, 10 bodů).
-pro účely testu celestýn prodává magickou hůl (útočná). Přidán efekt útoku.

12.10
-systém kouzel zobecněn pro maximální nastavitelnost
-psaní aktivuje CTRL nebo Enter
-pokud je držen Shift, hráč se nehýbe (např. pro souboj)

11.10.
-přidán systém kouzel
-první útočné kouzlo funkční
-server umí počítat "line of sight" mezi objekty (čili přímou viditelnost)
-zprovozněna mana
-implementovány limity hp a many (při léčení atd)
-pravděpodobnost zásahu závislá na skillech

9.10-10.10
-implementován systém růstu skillů a závislosti získaných předmětů na skillech
-při útoku roste obratnost
-při útoku je hodnota obratnosti započítávána
-přidán náhodný kritický zásah.
-přidán systém konzumovatelných předmětů
-koupit lze lékárnu (Celestýn)
-upraven systém posílání HP o hráčích

8.10
-Rozšířen výběr skinů.
-Přidán efekt obrany.
-Změna barva písma u zpráv serveru.
-funkční počítadlo killů.
-přidáno zjišťování detailech o hráčích pravým klikem.
-lehce zvýšena rychlost pohybu (ačkoli díky posunu obrazovky vypadá pomalejší, než je).


6-7.10.
-výběr skinu
-oprava chyb
-klinutím na NPC jednou levým se pod ním ukáže jeho HP bar a zůstane
-zrušeno otáčení u hráčů
-při smrti zmizí inventář + hráč je černobílý
-oprava pár chyb na serveru
-klik na NPC/hráče neaktivuje chůzi

5.10.
-NPC monstra mohou útočit první, pokud kolem nich projdete blízko...


4.10.
-přidána kategorie NPC- Monstra, s odlišným chováním (zatím pronásleduje nejslabší z útočníků)
-přidána možnost různé rychlosti NPC (pro test ma Lojza střední, Celestýn pomalou a Rybák rychlou)
-útočení na NPC je vidět (krev atd)
-přidán kontrola času při útocích - nelze použít WPE atd
-upraveno několik chybek na serveru i v klientovi

Test nejspíše zítra, dnes dorazím pozdě

3.10
-NPC se rozhodují sami - při nákupu vám mohou dát slevu (pokud jste chudí), pokud je zraníte lehce, nemusí zavolat obranu atd.
-implementace systému damage dle typu zbraně
-opraveno pár drobných chyb
-akce bez tlačítek jsou nyní na double click (útok, rybaření)

2.10.2017
-útočit lze na každé NPC, tedy i prodavače. Nicméně, ti si zavolají obranu :)
-NPC mohou mluvit

1.10.2017
-obrana, bez omezení na počet útočníků. Na rozdíl od CH1.5 neztrácí oběť právo použít obranu, pokud se zkusí bránit
- dokončena implementace základní AI pro NPC: i prodavači budou chodit po mapě, můžou odejít a vracet ze svého stanoviště, teoreticky i pronásledovat atd.

- barvitelné skiny. Každý skin je možné mít v prakticky neomezené barevné variaci.
- posuvný inventář

Obrázek

Toto vlákno prosím jen k novinkám, žádné OT.



Naposledy upraveno: 25.11.2017 8.44

# 30.9.2017 18.13
 

Stránky: 1 2 3 4 512 13 14 15 16

nations
uživatel
Obrázek
Ve hře: Nations112, Acer, Vario
SZ
No posunuje se pomalu po políčkách. Nechodí za tebou nějak rozumně.
# 1.10.2017 18.57
Patřím mezi Old hráče, tak se podle toho semnou taky bavte... Diky

Chmatákov Old Player (2007-2018)
(Pietro, Palanda, Corse, Nex, maniak, Aspire, zvonek, Magpie a mnoho dalších )

Chmatákov mapa
Gizmo
autor hry
SZ
To je schválně, rychlost lze měnit.
# 1.10.2017 19.17
 
Gizmo
autor hry
SZ
Update -

-implementována obrana

Test skončil.
# 1.10.2017 19.52
 
Peterak008
uživatel
Obrázek
Ve hře: AMFETAMIN, cssemnovej
SZ Mail Skype
Škoda, že venku bylo hezky, jinak bych se rád mrknul.
Podle toho co čtu, takže každý (např. 30 lidí) si může zavolat jedno a to samé NPC ? Pokud ano, nedá se toho nějak zneužít ?

Každopádně super nápad !
# 1.10.2017 22.13
cssemnovej
danielka65643@seznam.cz
monicka8788@seznam.cz
Gizmo
autor hry
SZ
Peterak - jak jsem psal, aktivní to bylo pro účely testu. Teď už je to omezené na GM práva, pak to bude např. jen pro ty, kdo mají max. skill + nějaká podmínka. A volat půjde jen z omezeného dosahu a např. 1 za minutu/hráč.
# 1.10.2017 22.26
 
Gizmo
autor hry
SZ
Update (viz první příspěvek).
# 2.10.2017 7.21
 
Miami
uživatel
Obrázek
Ve hře: yoyo
SZ
pozor na Lojzu, je to obranář :D paráda...
# 2.10.2017 8.51
 
Bionicle19_Obnova
autor hry
Obrázek
SZ
Je možné je i zabít? Popřípadě budou mít nějaký rare drop, nebo to budou nějaké kusy toho co prodávají? (Lojza například dropne 5 prutů, 15 ryb, nožík na ryby)
# 2.10.2017 15.53
Obrázek
RamachE
uživatel
Obrázek
SZ
To je paráda
# 2.10.2017 16.38
Narodil ses takový jaký jsi, nedovol lidem tě změnit.
Pluto!
uživatel
Ve hře: Pluto. ; Froviel
SZ
Tak toto je randál Gizmo.. Pokračuj v tom a bude to pecka.. ;-)
# 2.10.2017 18.23
BŮH
yaakub
uživatel
SZ
asi je zbytečný jim dávat nákej drop a zbijet je, když mají obranu to by bylo bezúčelný
# 2.10.2017 18.34
 
Gizmo
autor hry
SZ
Teď je tu ale menší problém:

Když jde útočit na NPC, jak zapnete s NPC obchod? Jeden klik na obchod a double-klik na útok není moc praktické, protože každý většinou kliká víckrát, a místo obchodu by tak útočil..
# 3.10.2017 9.42
 
FruFru
uživatel
Obrázek
SZ
Tak by se mohl každý obchod otevírat třeba stiknutím "E" na klávesnici. Pouze, když budeš blízko u obchodníka :)
# 3.10.2017 9.57
 
Miami
uživatel
Obrázek
Ve hře: yoyo
SZ
nebyla by takova hruza ocbhodniky nechat untouchable, pokud teda nebudou soucasti nejakeho questu.
# 3.10.2017 10.12
 
FruFru
uživatel
Obrázek
SZ
Je pravda.. že když NPC nebo možno kilnout.. tak to tam ani být nemusí :D
# 3.10.2017 11.02
 

Stránky: 1 2 3 4 512 13 14 15 16

Fórum » Poslední novinky » CH2 novinky

Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.



(Registrace)


↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.