Fórum » Poslední novinky » CH2 novinky
Gizmo autor hry | Aktuální novinky z vývoje CH2: 25.11 Přidán lektvar neviditelnosti a systém skrytí/objevení. Koupit lze u nábojů. V současnosti lze ujít skrytý 20 kroků, pak to přepíšu na závislost podle skrývání. 19.11. Přidáno NPC na odkup dřeva. Oprava chyby. 18.11. Systém dělení zkušeností: -pokud NPC zabíjí více lidí, zkušenosti by se měli rozdělit podle toho, kolik mu kdo ubral. Kdo nezpůsobí ani 20% dmg, nedostává nic. 28.10 -přidáno zobrazení tabulky skillů 25.10. -přidáno kouzlo ochromení -přidána hůl na ochromení 22.10. -základní info o postavě (dvojitý levý klik - zatím bez seznamu skillů) -systém střelných zbraní -střelná zbraň a munice v prodeji u nového NPC -skill přesnost -efekt střelby -maso z rybáka lze jíst pro zvýšení HP 19.10 - přidán systém teleportů -vylepšen systém mapy (každé políčko nyní může mít prakticky neomezené vlastnosti) 17.10 - zaveden systém dropu předmětů z NPC. Zatím nastaveno u rybáka. - orgán z rybáka jde použít a přidat tak manu. - přepracován systém NPC (nyní mohou být načtena například z databáze). 16.10 Dynamické osvětlení. Kouzla, obrana apod. dynamicky osvětlují pozadí, což dodává hře (tedy alespoň podle mě) nový rozměr. 15.10. -NPC útočí vedle hráče, už na něj nestoupají. Přidán efekt NPC útoku. -možnost zvýšit manu vypitím láhve (v prodeji u Celestýna). -regenerace života (5 hp / cca 2 min) -úprava útoků NPC -světelné efekty (shader) pro noc, viditelnost kolem hráče, možno měnit předměty atd. -efektivnější přenos dat 14.10. -mana se regeneruje (cca po minutě, 10 bodů). -pro účely testu celestýn prodává magickou hůl (útočná). Přidán efekt útoku. 12.10 -systém kouzel zobecněn pro maximální nastavitelnost -psaní aktivuje CTRL nebo Enter -pokud je držen Shift, hráč se nehýbe (např. pro souboj) 11.10. -přidán systém kouzel -první útočné kouzlo funkční -server umí počítat "line of sight" mezi objekty (čili přímou viditelnost) -zprovozněna mana -implementovány limity hp a many (při léčení atd) -pravděpodobnost zásahu závislá na skillech 9.10-10.10 -implementován systém růstu skillů a závislosti získaných předmětů na skillech -při útoku roste obratnost -při útoku je hodnota obratnosti započítávána -přidán náhodný kritický zásah. -přidán systém konzumovatelných předmětů -koupit lze lékárnu (Celestýn) -upraven systém posílání HP o hráčích 8.10 -Rozšířen výběr skinů. -Přidán efekt obrany. -Změna barva písma u zpráv serveru. -funkční počítadlo killů. -přidáno zjišťování detailech o hráčích pravým klikem. -lehce zvýšena rychlost pohybu (ačkoli díky posunu obrazovky vypadá pomalejší, než je). 6-7.10. -výběr skinu -oprava chyb -klinutím na NPC jednou levým se pod ním ukáže jeho HP bar a zůstane -zrušeno otáčení u hráčů -při smrti zmizí inventář + hráč je černobílý -oprava pár chyb na serveru -klik na NPC/hráče neaktivuje chůzi 5.10. -NPC monstra mohou útočit první, pokud kolem nich projdete blízko... 4.10. -přidána kategorie NPC- Monstra, s odlišným chováním (zatím pronásleduje nejslabší z útočníků) -přidána možnost různé rychlosti NPC (pro test ma Lojza střední, Celestýn pomalou a Rybák rychlou) -útočení na NPC je vidět (krev atd) -přidán kontrola času při útocích - nelze použít WPE atd -upraveno několik chybek na serveru i v klientovi Test nejspíše zítra, dnes dorazím pozdě 3.10 -NPC se rozhodují sami - při nákupu vám mohou dát slevu (pokud jste chudí), pokud je zraníte lehce, nemusí zavolat obranu atd. -implementace systému damage dle typu zbraně -opraveno pár drobných chyb -akce bez tlačítek jsou nyní na double click (útok, rybaření) 2.10.2017 -útočit lze na každé NPC, tedy i prodavače. Nicméně, ti si zavolají obranu -NPC mohou mluvit 1.10.2017 -obrana, bez omezení na počet útočníků. Na rozdíl od CH1.5 neztrácí oběť právo použít obranu, pokud se zkusí bránit - dokončena implementace základní AI pro NPC: i prodavači budou chodit po mapě, můžou odejít a vracet ze svého stanoviště, teoreticky i pronásledovat atd. - barvitelné skiny. Každý skin je možné mít v prakticky neomezené barevné variaci. - posuvný inventář Toto vlákno prosím jen k novinkám, žádné OT.
|
---|---|
# 30.9.2017 18.13 |
Stránky: 1 2 3 4 5 … 12 13 14 15 16
nations uživatel Ve hře: Nations112, Acer, Vario | No posunuje se pomalu po políčkách. Nechodí za tebou nějak rozumně. |
---|---|
# 1.10.2017 18.57 | Chmatákov Old Player (2007-2018) (Pietro, Palanda, Corse, Nex, maniak, Aspire, zvonek, Magpie a mnoho dalších ) Chmatákov mapa |
Gizmo autor hry | To je schválně, rychlost lze měnit. |
# 1.10.2017 19.17 | |
Gizmo autor hry | Update - -implementována obrana Test skončil. |
# 1.10.2017 19.52 | |
Peterak008 uživatel Ve hře: AMFETAMIN, cssemnovej | Škoda, že venku bylo hezky, jinak bych se rád mrknul. Podle toho co čtu, takže každý (např. 30 lidí) si může zavolat jedno a to samé NPC ? Pokud ano, nedá se toho nějak zneužít ? Každopádně super nápad ! |
# 1.10.2017 22.13 | cssemnovej danielka65643@seznam.cz monicka8788@seznam.cz |
Gizmo autor hry | Peterak - jak jsem psal, aktivní to bylo pro účely testu. Teď už je to omezené na GM práva, pak to bude např. jen pro ty, kdo mají max. skill + nějaká podmínka. A volat půjde jen z omezeného dosahu a např. 1 za minutu/hráč. |
# 1.10.2017 22.26 | |
Gizmo autor hry | Update (viz první příspěvek). |
# 2.10.2017 7.21 | |
Miami uživatel Ve hře: yoyo | pozor na Lojzu, je to obranář paráda... |
# 2.10.2017 8.51 | |
Bionicle19_Obnova autor hry | Je možné je i zabít? Popřípadě budou mít nějaký rare drop, nebo to budou nějaké kusy toho co prodávají? (Lojza například dropne 5 prutů, 15 ryb, nožík na ryby) |
# 2.10.2017 15.53 | |
RamachE uživatel | To je paráda |
# 2.10.2017 16.38 | Narodil ses takový jaký jsi, nedovol lidem tě změnit. |
Pluto! uživatel Ve hře: Pluto. ; Froviel | Tak toto je randál Gizmo.. Pokračuj v tom a bude to pecka.. |
# 2.10.2017 18.23 | BŮH |
yaakub uživatel | asi je zbytečný jim dávat nákej drop a zbijet je, když mají obranu to by bylo bezúčelný |
# 2.10.2017 18.34 | |
Gizmo autor hry | Teď je tu ale menší problém: Když jde útočit na NPC, jak zapnete s NPC obchod? Jeden klik na obchod a double-klik na útok není moc praktické, protože každý většinou kliká víckrát, a místo obchodu by tak útočil.. |
# 3.10.2017 9.42 | |
FruFru uživatel | Tak by se mohl každý obchod otevírat třeba stiknutím "E" na klávesnici. Pouze, když budeš blízko u obchodníka |
# 3.10.2017 9.57 | |
Miami uživatel Ve hře: yoyo | nebyla by takova hruza ocbhodniky nechat untouchable, pokud teda nebudou soucasti nejakeho questu. |
# 3.10.2017 10.12 | |
FruFru uživatel | Je pravda.. že když NPC nebo možno kilnout.. tak to tam ani být nemusí |
# 3.10.2017 11.02 |
Stránky: 1 2 3 4 5 … 12 13 14 15 16
Fórum » Poslední novinky » CH2 novinky
Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.
↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.