Chmatákov online


Fórum – CH2 novinky

Fórum » Poslední novinky » CH2 novinky

Gizmo
autor hry
SZ
Aktuální novinky z vývoje CH2:

25.11
Přidán lektvar neviditelnosti a systém skrytí/objevení. Koupit lze u nábojů.

V současnosti lze ujít skrytý 20 kroků, pak to přepíšu na závislost podle skrývání.

19.11.
Přidáno NPC na odkup dřeva.
Oprava chyby.

18.11.
Systém dělení zkušeností:

-pokud NPC zabíjí více lidí, zkušenosti by se měli rozdělit podle toho, kolik mu kdo ubral. Kdo nezpůsobí ani 20% dmg, nedostává nic.


28.10
-přidáno zobrazení tabulky skillů

25.10.

-přidáno kouzlo ochromení
-přidána hůl na ochromení

22.10.
-základní info o postavě (dvojitý levý klik - zatím bez seznamu skillů)
-systém střelných zbraní
-střelná zbraň a munice v prodeji u nového NPC
-skill přesnost
-efekt střelby
-maso z rybáka lze jíst pro zvýšení HP

19.10
- přidán systém teleportů
-vylepšen systém mapy (každé políčko nyní může mít prakticky neomezené vlastnosti)

17.10
- zaveden systém dropu předmětů z NPC. Zatím nastaveno u rybáka.
- orgán z rybáka jde použít a přidat tak manu.
- přepracován systém NPC (nyní mohou být načtena například z databáze).

16.10
Dynamické osvětlení. Kouzla, obrana apod. dynamicky osvětlují pozadí, což dodává hře (tedy alespoň podle mě) nový rozměr.

15.10.
-NPC útočí vedle hráče, už na něj nestoupají. Přidán efekt NPC útoku.
-možnost zvýšit manu vypitím láhve (v prodeji u Celestýna).
-regenerace života (5 hp / cca 2 min)
-úprava útoků NPC
-světelné efekty (shader) pro noc, viditelnost kolem hráče, možno měnit předměty atd.
-efektivnější přenos dat

14.10.
-mana se regeneruje (cca po minutě, 10 bodů).
-pro účely testu celestýn prodává magickou hůl (útočná). Přidán efekt útoku.

12.10
-systém kouzel zobecněn pro maximální nastavitelnost
-psaní aktivuje CTRL nebo Enter
-pokud je držen Shift, hráč se nehýbe (např. pro souboj)

11.10.
-přidán systém kouzel
-první útočné kouzlo funkční
-server umí počítat "line of sight" mezi objekty (čili přímou viditelnost)
-zprovozněna mana
-implementovány limity hp a many (při léčení atd)
-pravděpodobnost zásahu závislá na skillech

9.10-10.10
-implementován systém růstu skillů a závislosti získaných předmětů na skillech
-při útoku roste obratnost
-při útoku je hodnota obratnosti započítávána
-přidán náhodný kritický zásah.
-přidán systém konzumovatelných předmětů
-koupit lze lékárnu (Celestýn)
-upraven systém posílání HP o hráčích

8.10
-Rozšířen výběr skinů.
-Přidán efekt obrany.
-Změna barva písma u zpráv serveru.
-funkční počítadlo killů.
-přidáno zjišťování detailech o hráčích pravým klikem.
-lehce zvýšena rychlost pohybu (ačkoli díky posunu obrazovky vypadá pomalejší, než je).


6-7.10.
-výběr skinu
-oprava chyb
-klinutím na NPC jednou levým se pod ním ukáže jeho HP bar a zůstane
-zrušeno otáčení u hráčů
-při smrti zmizí inventář + hráč je černobílý
-oprava pár chyb na serveru
-klik na NPC/hráče neaktivuje chůzi

5.10.
-NPC monstra mohou útočit první, pokud kolem nich projdete blízko...


4.10.
-přidána kategorie NPC- Monstra, s odlišným chováním (zatím pronásleduje nejslabší z útočníků)
-přidána možnost různé rychlosti NPC (pro test ma Lojza střední, Celestýn pomalou a Rybák rychlou)
-útočení na NPC je vidět (krev atd)
-přidán kontrola času při útocích - nelze použít WPE atd
-upraveno několik chybek na serveru i v klientovi

Test nejspíše zítra, dnes dorazím pozdě

3.10
-NPC se rozhodují sami - při nákupu vám mohou dát slevu (pokud jste chudí), pokud je zraníte lehce, nemusí zavolat obranu atd.
-implementace systému damage dle typu zbraně
-opraveno pár drobných chyb
-akce bez tlačítek jsou nyní na double click (útok, rybaření)

2.10.2017
-útočit lze na každé NPC, tedy i prodavače. Nicméně, ti si zavolají obranu :)
-NPC mohou mluvit

1.10.2017
-obrana, bez omezení na počet útočníků. Na rozdíl od CH1.5 neztrácí oběť právo použít obranu, pokud se zkusí bránit
- dokončena implementace základní AI pro NPC: i prodavači budou chodit po mapě, můžou odejít a vracet ze svého stanoviště, teoreticky i pronásledovat atd.

- barvitelné skiny. Každý skin je možné mít v prakticky neomezené barevné variaci.
- posuvný inventář

Obrázek

Toto vlákno prosím jen k novinkám, žádné OT.



Naposledy upraveno: 25.11.2017 8.44

# 30.9.2017 18.13
 

Stránky: 1 2 3 4 512 13 14 15 16

Mister™
moderátor
Obrázek
Ve hře: _NiCe_
SZ ICQ
Paráda ! :) jinak na email (chmatakov@chmatakov.cz) jsem ti zaslal nápad co přidat do hry
# 30.9.2017 18.21

Obrázek
Bionicle19_Obnova
autor hry
Obrázek
SZ
Funguje, zkus http://ibb.co/ivU8fb
# 30.9.2017 18.24
Obrázek
Eichel
uživatel
Ve hře: Eichel
SZ
Paráda... Dalo by sa napríklad kombinovať ku skinom aj oči, vlasy atp. z iných skinov?
# 30.9.2017 18.27
 
Bionicle19_Obnova
autor hry
Obrázek
SZ
Obrázek
Každopádně je tam toto, pokud to nemůže vidět i někdo jiný.
# 30.9.2017 18.28
Obrázek
Gizmo
autor hry
SZ
Ne, kombinace není možná, je to prostě barevný posun palety (takže na některé skiny se to moc nehodí).
# 30.9.2017 18.31
 
Gizmo
autor hry
SZ
Aktualizace (viz hlavní příspěvek).
# 1.10.2017 13.54
 
Miami
uživatel
Obrázek
Ve hře: yoyo
SZ
hodně zajímavý nápad na zpracování, jsem zvědavej na test. pěkná práce
# 1.10.2017 14.09
 
Gizmo
autor hry
SZ
Je to vtipné, dal jsem NPC normální skiny, protože chodí po mapě. Každopádně než jsem stihl nakoupit, prodavač mi odešel, takže jsem přidal do chování NPC vlastnost, že po pokud od nich nakupujete, zastaví se.
# 1.10.2017 14.37
 
FruFru
uživatel
Obrázek
SZ
bude zase někdy test? :)
# 1.10.2017 14.51
 
Gizmo
autor hry
SZ
Veřejný test.

NPC mohou chodit po mapě, základní pravidla inteligence dokončena.
Inventář lze přesouvat.

Odlišná mapa (nemusí jít ještě rybařit všude).

www.chmatakov.cz/CH2a26.exe

NUTNÉ NOVÉ ÚČTY

SERVER ONLINE JEN NĚKOLIK HODIN
# 1.10.2017 14.59
 
Gizmo
autor hry
SZ
UPDATE:

Pro účely testu je možné NPC přivolat k sobě, stačí zavolat !Jméno

např. tedy !Lojza

V budoucnu to bude omezeno, například pouze pokud hráč má max. daného skillu.

Klient stále stejný.
# 1.10.2017 18.04
 
yaakub
uživatel
SZ
to stim max. skillem je super nápad, takhle by se to nemuselo tolik abusovat.
# 1.10.2017 18.23
 
FruFru
uživatel
Obrázek
SZ
bylo by dobré přidat ty modré jména na stranách.. aby se vědělo.. kdo je na vedlejší obrazovce :)
# 1.10.2017 18.24
 
nations
uživatel
Obrázek
Ve hře: Nations112, Acer, Vario
SZ
ten NPC je poněkud zalágovaný. Jde s tím něco udělat?
Po jakém čase se vrací na svou původní lokaci?
# 1.10.2017 18.25
Patřím mezi Old hráče, tak se podle toho semnou taky bavte... Diky

Chmatákov Old Player (2007-2018)
(Pietro, Palanda, Corse, Nex, maniak, Aspire, zvonek, Magpie a mnoho dalších )

Chmatákov mapa
Gizmo
autor hry
SZ
nations: jak zalagovaný. Zastaví se, pokud někdo otevře obchod, jak jsem psal. Jinak je to nepříjemné
# 1.10.2017 18.41
 

Stránky: 1 2 3 4 512 13 14 15 16

Fórum » Poslední novinky » CH2 novinky

Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.



(Registrace)


↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.