Fórum » Poslední novinky » CH2 progress [zamknuto]
Gizmo autor hry | Pokud někoho zajímá, zde budu čas od času updatovat postup prací na CH2, stavěné na úplně novém serveru i klientovi, pro odstranění limitů daných starým návrhem. Nejnovější budu dávat nahoru. Dokončeno: -oživování -útok -rybaření (8 druhů ryb a korýšů) -dřevorubectví -prodávání a nákup od NPC -systém NPC -funguje nasazování a sundavání předmětů na postavu - vytvořeno mapování předmětů na animace - každý předmět může mít vlastní speciální jméno a atribut. - server kontroluje vzdálenost při chůzi (kvůli případnému hacku), chat atd se odesílá jen hráčům v dosahu - efektivnější. -možnost volně přemísťovat předměty v inventáři (včetně kupení na sebe) - zobrazení jména na hráčích. Efekty - položené předměty "padají" na mapu, hráč co se odpojí/připojí se zprůhlední a zmizí. - inventář umožňuje v jednom políčku mít vždy až 3 předměty stejného typu, prostě se kupí na sebe -předměty: sbírání, pokládání -chat funkční -hráči a pohyb funkční, přihlašování a odhlašování (20 sekund po odpojení hráč zůstává ve hře) - login funkční
|
---|---|
# 6.9.2017 9.38 |
Stránky: 1 2 3 4 5 … 7 8 9 10 11 12
yaakub uživatel | věci se začínájí vždy stackovat jako první do 3 a 4 políčka místo 1 a 2. Do 1 a 2 až když jsou první 2 řádky plné. Když dám chmat na full okno a zmenším tak má pak prioritu ve windowsu a je furt nahoře. |
---|---|
# 24.9.2017 12.57 | |
Gizmo autor hry | Opravena pravděpodobnost u rybaření. |
# 24.9.2017 14.10 | |
Houg_ uživatel Ve hře: Houg,fappy | K obrázku obchodu: - zvětšil bych políčko mezi + a - (pro dvojciferná čísla je poměrně malé) - obecně mi ten grafický nádech tak trochu nesedí ke grafice CH2, především to písmo a zkusil bych si trochu pohrát s okrajem obdélníčku pro popis daného předmětu - body ti nedám, ale jestli tě to baví, zkus si s tím ještě trochu pohrát + udělat druhou verzi, které bys dal úplně jiný nádech Ke hře: - odstranil bych jméno před textem, který se objeví nad postavou - když člověk napíše text o maximální délce, odskočí to dál od postavy, ale zobrazí se jen velmi malá část |
# 24.9.2017 14.20 | |
RamachE uživatel | Chtělo by to se někde oživovat, když vás někdo zabije sekerou nejde sebrat pak už ani prut takže člověk nevyzkouší update nebo opravy. Účet ve zůstává ve hře po tom co vypnu hru. Nevím jestli jsi to změnil nebo nějaká chybka, je to víc jak 2 minuty a stálé jsem za druhý účet ve hře. |
# 24.9.2017 14.36 | Narodil ses takový jaký jsi, nedovol lidem tě změnit. |
Bionicle19_Obnova autor hry | A co se týče té výměny ID furt je to takové jak kdy, kolikrát mrtvý hráč zůstává ve hře a pak se plynulým pohybem sjednotí s hráčem co se přihlásí do hry. |
# 24.9.2017 14.59 | |
Gizmo autor hry | bio: umíte to někdo reprodukovat? tohle je velmi vážná chyba, ale nedařilo se mi to už po včerejšku znovu zopakovat. |
# 24.9.2017 15.08 | |
grok uživatel Ve hře: Naxi | Gizmo: Co třeba tohle: Hráč má na mapě nejaké ID, když odlogne, trvá 10 vteřin než zmizí, když se do té doby přihlásí jiný hráč, získá ID hráče, který odlognul, ale jehož postava je stále ve hře. Po přesažení limitu pro odlognutí postava odloglého hráče je stále vidět. Netestoval jsem to uplně, ale vypadá to tak. Zkoušel jsem to na mrtvé postavě, nwm jestli to jde u živé. Navíc jde vidět že po 10 vteřinách od odlognutí u odlognuté postavy zmizí stín, ale skin zůstává. A hodilo by se mi oživit acc Grok |
# 24.9.2017 15.18 | |
Peterak008 uživatel Ve hře: AMFETAMIN, cssemnovej |
To je přesně pro ty dementy, kteří odlognou, než aby se nechali zabít a přitom mají na další obrazovce připraven nick s heslem. Takže tohle je úplně v pořádku, pokud odlogneš a hned nalogneš, a budu mít možnost tě stále zabít, tak dobře ti tak. To bych GIZI ani neopravoval. |
# 24.9.2017 15.42 | cssemnovej danielka65643@seznam.cz monicka8788@seznam.cz |
Bionicle19_Obnova autor hry | Hráč Bionicle19 zabije hráče zkouška2 Hned po smrti a odhlášení zkouška2 se přihlásil zkouška1, ten ale mrtvého hráče vidí a k žádnému spojení nedojde. Přihlásí se hráč zkouška3 nějakou dobu po té co umřel a odhlásil se zkouška2 Bionicle19 vidí jak se spojí zkouška3 a zkouška2 |
# 24.9.2017 15.44 | |
RamachE uživatel | u živého hráče to odlognuti je na pohodu, kdo se tam přihlasil živý tak odlogl v pohodě po 10 vteřinách asi ale dead hráč jakou dobu. |
# 24.9.2017 15.49 | Narodil ses takový jaký jsi, nedovol lidem tě změnit. |
Peterak008 uživatel Ve hře: AMFETAMIN, cssemnovej |
Díky takovým komentům se hra pomalu ale jistě posune k dokonalosti. Díky. Berte si z toho příklad. (Emko, ...) Btw. GROK VS. MONT ! Bude legranda |
# 24.9.2017 15.51 | cssemnovej danielka65643@seznam.cz monicka8788@seznam.cz |
Bionicle19_Obnova autor hry | Tady to je ještě lepší. Takže: Bionicle19 zabije hráče zkouším1 a hned ho odhlásím, ale protože je mrtvý tak zůstane stále na serveru pouze pro hráče, kteří ve hře byli v momentě, kdy umřel. Po uplynutí 10 vteřin se přihlásí hráč zkouším2, který nevidí hráče zkouším1. ALE hráč Bionicle19 vidí jak se odhlášený hráč zkouším1 sjednotí s zkouším2.
|
# 24.9.2017 16.01 | |
Peterak008 uživatel Ve hře: AMFETAMIN, cssemnovej |
Víc už ta láska vyznat nejde ....
|
# 24.9.2017 16.02 | cssemnovej danielka65643@seznam.cz monicka8788@seznam.cz |
Gizmo autor hry | Ok, díky za informace, zcela jistě jde právě o ono přidělení ID. Problém je, že v multivláknovém prostředí je to velmi obtížné odladit, navíc to vypadá, že to souvisí s tím, že je hráč mrtvý. Budu potřebovat pár lidí na test a nasimulovat spolehlivý postup, jak se to stane. |
# 24.9.2017 16.02 | |
Bionicle19_Obnova autor hry | Určo to je tím, že je hráč mrtvý. Podobná věc se zatím u živého hráče nestala, ten se vždy odhlásí v pořádku. |
# 24.9.2017 16.06 |
Stránky: 1 2 3 4 5 … 7 8 9 10 11 12
Fórum » Poslední novinky » CH2 progress [zamknuto]
Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.
↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.