Chmatákov online


Fórum – League of Legends

Fórum » Archiv » Diskuse mimo mísu » League of Legends [zamknuto]

Matteo
zablokován
Obrázek
Ve hře: Neymar Jr
SZ Skype
Cus, hraju LoLko .. jo jsem amatér nic neumím hraju pro zábavu kdy se mi chce :)
ale nikdy jsem lolku nerozuměl .. a ani nerozumím do ted .. :DD jo a hejty si strčte doprdele .. :D
Chci se zeptat jak mam rozdelovat Masteries na Corki ?
A jak se dostanu na Ranked?
Jo jsem lama nic nevím a neumím to ale zeptat se musím :D

// lock + 20%
# 13.7.2014 22.22
BRAZIL
vipfilip
uživatel
SZ Mail
Jedno tema uz tu je, piš do něj;) jinak buildy mas na ruznych strankach, stačí
pouzit google:)
# 13.7.2014 22.23
 
kubicek307
zablokován
SZ
opravdu , opravdu děláš nový téma když pod timhle je ? To ted každej bude dělat nový témata a ptát se tma na build / masteries a runy? dafuqq
# 13.7.2014 22.25
 
Matteo
zablokován
Obrázek
Ve hře: Neymar Jr
SZ Skype
a co ? nemuzu si zalozit svoje?
se z toho třeba poserte, když chci poradit a hejtujete za nějaký nový téma?? a co ? posrat se mám?

+20% //JokeR™
# 13.7.2014 22.40
BRAZIL
MAK_obnova2
uživatel
SZ
Si vem kdyby tu bylo 5 témat o LoLku a každej by chtěl poradit xD
# 13.7.2014 22.41
 
Matteo
zablokován
Obrázek
Ve hře: Neymar Jr
SZ Skype
no .. :D tak ať
každej si může založit téma když o něčem je :D

Vidím že se tu asi rady nedočkám .. :D spíš jen hejtů že jsem založil nový téma :D:D vy se už nemáte o ničem hádat tak si hledáte takový blbůstky :D:D
# 13.7.2014 22.49
BRAZIL
Ghoom
uživatel
Obrázek
Ve hře: click, Mr_click
SZ Mail
Udělej si podle internetu masterky na supporta, midaře, adc, jungle, tanka.. To asi stačí popřídadně můžeš i na konkrétní postavy.. Ale je zbytečný dělat na každou postavu masterky, na Corkiho ti stačí prostě jen AD masterky. A na rankedy musíš být lvl 30 a mít 16 champů koupenejch :)
# 13.7.2014 23.10
Du.. Du hast.. Du hastlit.. Du hastlit kokain..:twisted:
kubicek307
zablokován
SZ